رئیس شورای اسلامی زنجان گفت:بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای اسلامی شهر است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان،مرادلو بر ضرورت آمادگی و هماهنگی بیشتر مدیریت بحران شهری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز‌های برفی تاکید کرد و گفت: نیاز است تا دیگر دستگاه‌ها نیز در چنین روز‌هایی در کنار شهرداری باشند.

او  با بیان اینکه طی این چند روز شاهد بارش خوبی بودیم و برکات آن را در طول سال خواهیم دید، گفت: ضروری است نیرو‌های بحران، آمادگی لازم را برای مواجه با چنین شرایطی داشته باشند. پیش تر نیز مانوری از سوی شهرداری زنجان برای آمادگی در روز‌های بحرانی برگزار شد چراکه این اتفاقات  در منطقه سردسیر ، قابل پیش‌بینی است.

مرادلو در ادامه به ضرورت آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به مردم در روز‌های سرد زمستانی اشاره کرد و گفت: تجهیزات شهرداری برای فصل زمستان باید بروز رسانی شود.

رئیس شورای اسلامی  زنجان می گوید: در روز‌های اخیر که هوای برفی و کولاک در زنجان حاکم است، مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد شده که با این حال شاهد تلاش نیرو‌های شهرداری هستیم، ولی باید امکانات خدمت‌رسانی زمستانی در استان زنجان به روز رسانی شود.در این روز‌ها شاهد مسدود شدن راه‌های روستایی بودیم که متاسفانه امکانات موجود جواب‌گو نبود و از نیرو‌های سپاه و ارتش بهره‌مند شدیم.

مرادلو به انتظارات شهروندان در برف‌روبی خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: فعال‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد شهروندان که امکان استفاده از خودرو‌های شخصی ندارند از دیگر انتظارات مردم هست. همچنین بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

به گفته مرادلو  توجه به پوشش کارگران شهرداری و تهیه لباس و کفش گرم در این فصل سرما لازم است و اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود، شورای شهر برخورد خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی زنجان می گوید: ستاد بحران شهرداری در این روز‌های سرد، فعال‌تر شده و به امورات نظارت بیشتری دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.