رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: راه محور جاده‌ای مهاباد_ بوکان_ پیرانشهر پس از ۳ روز پیاپی همچنان مسدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محسن خادمی گفت: هم اکنون محور مهاباد به بوکان حد فاصله گردنه قره بلاغ و محور مهاباد به پیرانشهر از طرف مسیر پسوه به علت کولاک و عدم دید کافی مسدود شده و تردد در آن‌ها امکان پذیر نیست.

به گفته وی این محور برای سومین بار در هفته جاری است که به علت برف و کولاک شدید مسدود اعلام می‌شود؛ این محور‌ها از شنبه تا سه شنبه به مدت چهار روز بسته اعلام شده بود، که همچنان مسدود است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد می‌گوید: ارتفاع برف در این محور‌ها در گردنه‌های برف گیر آن به ۲ متر نیز رسیده است.

وی گفت: هم اکنون تمام امکانات راهداری در مسیر‌های جاده‌ای سطح شهرستان با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال ارائه خدمات برف روبی و بازگشایی محور‌های مواصلاتی هستند.

خادمی می‌گوید: هم اکنون تردد در سایر محور‌های این شهرستان نیز شامل محور مهاباد به ارومیه و مهاباد به میاندوآب به کندی در جریان بوده، ولی رانندگان سعی کنند در این محور‌ها نیز با استفاده از زنجیرچرخ تردد داشته باشند.

محور مهاباد به بوکان در جاده برهان به طول ۶۵ کیلومتر به علت آنکه ارتباط‌دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به‌شمار می‌رود همواره یکی از پرترددترین محور‌های جنوبی استان است.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.