نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اگر عزتمان حفظ شود با شرق و غرب ارتباط خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: اقامه نماز توسط رئیس جمهور کشورمان در کاخ کرملین از وعده‌های پیام تاریخی حضرت امام به گورباچف رئیس جمهور شوروی سابق است.

او در کاخ کرملین که در آن مستکبران برنامه‌های شیطانی تدارک می‌دیدند برای جنگ با خدا نماز اقامه می‌کند و همان گونه که وعده داده شده بود انقلاب ما پیش می‌رود و سنگر‌ها یکی پس از دیگری فتح می‌شود.


بیشتر بخوانید


دولت در صحنه باید حمایت شود تا شجاعت بیشتری پیدا کند و تقویت شود و با حمایت و به دور از اصلاحات و تندرویی‌ها در هردسته و گروه و افراطی گری می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند.

سیاست‌های توازنی که انقلاب اسلامی در پیش گرفته همان شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی است اگر عزتمان حفظ شود با شرق و غرب ارتباط خواهیم داشت و اگر عزتمان زیر سوال رفت شرق و غرب فرقی ندارد ابروی کشور را حفظ می‌کنیم.

مردم با جان و دل پای انقلاب ایستاده اند و حامی کشورشان هستند و مقاومت مردم آمل در ششم بهمن ماه برای دفاع از انقلاب عبرت‌هایی برای دشمنان ایران دارد.

به گفته خطیب نماز جمعه شهرکرد: قانون نظام‌مند کردن فضا‌های مجازی که از سوی مجلس نیز تصویب شد باید هر چه زودتر اجرایی شود.

آسیب‌های فضای مجازی کم نیستند بحث محدود کردن و اینکه بخواهند محدودیت برای امور ایجاد کنند نیست بحث نظام‌مند کردن است، نظام‌مند کردن استفاده از فضای مجازی و جلوی آسیب‌ها را گرفتن و این یک ضرورت برای جامعه است لذا این جا مطالبه می‌کنیم و می‌خواهیم از مجلس که تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرد و این قانون را هر چه زودتر وارد مجرای عملیاتی خودش قرار بدهد و آسیب‌های فضای مجازی را به حداقل برساند تا جامعه از این جهت آسیب نبیند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار