مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان گفت:بیش از یک‌هزار بازدید از تاسیسات گردشگری استان زنجان صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان، ارجمند گفت: در طی بازدید‌ از تاسیسات گردشگری, وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی توسط کارشناسان اداره‌کل استان  زنجان با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی انجام شد.

او  گفت: این بازدید‌ها به‌منظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدمات‌دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی، بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت و میهمانسرا‌ها و ... انجام‌شده است.

به گفته ارجمند در این جهت سامانه ۰۹۶۲۹ برای رسیدگی به شکایات مردمی در نظر گرفته شده و تاکنون به همه شکایات ثبت شده در این سامانه در اسرع وقت رسیدگی شده است.


او می گوید: سال گذشته نظارت‌ها از واحد‌های اقامتی استان  زنجان نیز شدت پیدا کرد و در نتیجه نظارت و بازدید انجام شده از واحد‌های اقامتی , ۲۷۵ مورد تذکر، ۴۳ مورد اخطار کتبی و ۱۳ مورد تشویق به این واحد‌ها برای رفع نواقص موجود و اصلاح به آن‌ها داده شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.