مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: در ۹ ماه گذشته از امسال بیش از هزار و ۶۳۴ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - ارجمندمدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری در ۹ ماه گذشته از امسال تعداد هزار و ۶۳۴ مورد بازدید‌های نظارتی گروهی از تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی به‌منظور اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده است.

او می گوید: در این بازدید‌ها وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی از طریق کارشناسان موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد، توسط کارشناسان اداره‌کل استان با همکاری سایر دستگاه‌های مورد بررسی قرار گرفت.

ارجمند با بیان اینکه این بازدید‌ها با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام‌شده است، گفت: این بازدید‌ها به‌منظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدمات‌دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی، بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت و میهمان سرا‌ها و... انجام‌شده است.

به گفته ارجمند سامانه ۰۹۶۲۹ برای رسیدگی به شکایات مردمی در نظر گرفته‌شده و تاکنون به همه شکایات ثبت‌شده در این سامانه در اسرع وقت رسیدگی شده است. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.