مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به بیش از ۴ هزار مسافر گرفتار در برف و کولاک در محور‌های استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه - امیر جعفرزاده گفت: ۱۷ محور در شهرستان‌های آواجیق، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سلماس، مهاباد، میاندوآب، درگیر برف وکولاک بودند که به چهار هزار نفر در این محور‌ها توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر امداد رسانی شد.

وی می گوید: از این تعداد هزار و ۵۰۰ خانوار دچار حادثه شده بودند یک نفر از این افراد که یک مادر باردار بود در شهرستان سلماس به صورت ایمن به بیمارستان انتقال یافت.

به گفته جعفرزاده ۲ شهرستان اشنویه و پیرانشهر طی مدت زمان مذکور بیشترین تعداد امدادرسانی را داشته که هزار و ۶۵۲ نفر در شهرستان اشنویه و ۲ هزار و ۱۰۵ نفر در شهرستان پیرانشهر توسط تیم‌های عملیاتی امداد رسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ارائه خدمات امداد و نجات در سطح استان توسط ۲۳ تیم با مشارکت ۹۲ نجاتگر و با بکارگیری ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی کمکدار سبک انجام یافت.

وی می گوید: امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محور‌های ارتباطی ادامه دارد،و شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث اخبار را از طریق تلفن ۱۱۲ ندای امداد اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.