کلیه محور‌های اصلی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از باز بودن تمام راه‌های اصلی استان و برقرار بودن تردد کامل در آن‌ها خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - ارسلان شکری از باز بودن تمام راه‌های اصلی استان و برقرار بودن تردد کامل در آن‌ها خبر داد و با اشاره به بروز کولاک در ۱۶ محور استان طی بیست و چهار گذشته گفت: در طی بیست و ساعت گذشته جهت جلوگیری از انسداد شریان‌های اصلی عملیات برفروبی به حجم ۲۴۸۰ کیلومتر در ۱۴ محور شریانی و ۲ محور غیر شریانی انجام یافته است.

 شکری  می گوید: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۱۴۴۵ تن بود که در جریان این عملیات ۱۴۳ نفر از همکاران راهداری با ۸۲ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.

وی گفت: مجموع ساعات بارش برف در محور‌های ارتباطی استان به میزان ۱۰۶ ساعت و کولاک به میزان ۶۷ ساعت است و ۶۸ راهدارخانه استان آماده اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بوده و مسافران می‌توانند در صورت گرفتار شدن در کولاک از طریق تلفن ۱۴۱ به نزدیک‌ترین راهدارخانه مراجعه کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  گفت:هم استانی‌های عزیز از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند و به هنگام رانندگی در رورز‌های بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، سالم بودن لاستیک‌ها و برف پاک کن اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.