رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قروه از اسکان اضطراری ۶۱۸ نفر در پی بارش برف و کولاک در ۲ شب در چهار مسجد شهرستان قروه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - اقبال سالمی گفت: در مدت ۲ شب (دوشنبه_سه شنبه) و (چهارشنبه _عصر پنج شنبه) ۱۷ خودروی شخصی و ۲۸ دستگاه اتوبوس اسکان اضطراری داده شده است.

او  از توزیع یک هزار و ۳۰ پتو در محل اسکان در شهرستان قروه خبر داد و گفت: مسجد النبی در سه طبقه به مدت ۲ شب، مسجد جامع ۲ طبقه، مسجد الزهرا در ۲ طبقه و مسجد رسول الله مسافران اسکان داده شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قروه با بیان اینکه ۳۸۷ پرس غذای گرم در بین افراد اسکان داده شده توزیع شده است، می گوید: ۴۳ کیلو پنیر،۱۲۰۰ قرص نان، ۲۷ بسته خرما، ۷۵۰بطری آب و ۷۴۷ بیسکوییت ساقه طلایی از شب اول (دوشنبه_سه شنبه) تا شب دوم (چهارشنبه تا عصر پنج شنبه) در بین مسافران توزیع شده است.

به گفته او: ۱۳ تیم عملیاتی متشکل از ۶۵ نفر نجاتگر با بکارگیری ۶ دستگاه خودروی امدادی به یاری این هموطنان شتافته اند که از این تعداد ۱۵ امدادگر خانم هستند.

سالمی گفت: یک زن باردار از روستای قاملو به بیمارستان شهید بهشتی قروه توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان انتقال داده شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قروه گفت: تمامی نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان قروه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.