سرپرست امور برق شهرستان دلگان گفت: «روستای گوس» از توابع این شهرستان با توجه به ناپایداری جوی در این منطقه دچار خاموشی شد، که در حال حاضر پرسنل این امور در تلاش برای پایداری مجدد شبکه برق این منطقه هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان  ؛ علی یوسف زهی  گفت:  تمامی خطوط اصلی شبکه برق شهری و روستایی این شهرستان پایدار است .

او می گوید: بعد از ظهر دیروز/چهارشنبه/ خطوط اصلی شبکه برق تمامی مناطق دلگان پایدار شد که با توجه مسدود بودن راه‌های مواصلاتی، شرایط ناپایدار جوی و عدم امکان اطلاع رسانی مردم منطقه، در ساعات اولیه شب قطعی برق «روستای گوس» که در انتهای خط منطقه هودیان این شهرستان قرار دارد، اطلاع رسانی شد.

او گفت: به دنبال اعلام خاموشی این روستا و با توجه به فاصله طولانی و مسدود بودن راه مواصلاتی و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، عملیات پایداری شبکه برق این منطقه امکان پذیر نبود.

به گفته  سرپرست امور برق شهرستان دلگان  پرسنل این امور صبح امروز /پنجشنبه/ علیرغم نبود راه دسترسی و عدم امکان حمل تجهیزات مورد نیاز شبکه، به صورت جهادی و به سختی جهت رسیدن به این روستا اقدام کردند.

او گفت: در حال حاضر پرسنل این امور جهت پایداری مجدد شبکه برق این روستا در حال اقدام هستند.

  یوسف زهی می گوید: تمامی پرسنل امور برق این شهرستان از ابتدای اعلام هشدار‌های بحران در این منطقه به صورت آماده باش کامل قرار دارند و شبانه روزی در جهت رفع خسارت‌های ناشی از ناپایداری‌های اعلام شده، در تلاش هستند.

به گفته او شهروندان گرامی در شرایط بحرانی ضمن صبر و همکاری هر چه بیشتر با پرسنل توزیع برق، در صورت مشاهده هرگونه خسارت و خاموشی شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار