بارندگی های شبانه روز گذشته و طغیان مجدد رودخانه های فصلی در شهرستان دلگان و نبود راه دسترسی به مناطق سیل زده این شهرستان را تشدید کرده است .

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - رییس ستاد مدیریت بحران و فرماندار دلگان گفت : امداد رسانی به مردم سیل زده دلگان نیازمند امدادرسانی هوایی است .

ولی محمد بامری می گوید : در بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته و طغیان رودخانه های محلی در شهرستان دلگان اکثر محورهای مواصلاتی به شهر گلمورتی مرکز شهرستان ، محور گلمورتی به ایرانشهر ، گلمورتی به بزمان ، گلمورتی به هودیان ،و محور چگردک به اسلام آباد کاملا مسدود شده است .

به گفته بامری با دستور مدیریت بحران استان ماشین آلات سنگین در محورها مستقر و در حال حاضر دو محور گلمورتی به اسلام آباد و محور گلمورتی به هودیان مسدود است .

او گفت : در ساعات آغاز سیل و بارندگی برق ۱۵۰۰ مشترک شهرستان قطع شد که با تلاش نیروهای اداره برق شهرستان برق تمامی ۱۵۰۰ مشترک برقرار و آب 10 روستا قطع بود وصل و آب دو روستای چاه الوند و بخشی از چاه کیچی قطع است .

فرماندار دلگان گفت : با توجه به مسدود بودن محورها در حال حاضر مهم ترین نیازهای مردم مناطق سیل زده شهرستان امداد رسانی هوایی و اقلام امدادی مانند ، خوراک پوشاک و مواد غذایی است .

همچنین فرمانده سپاه دلگان گفت : به منظور کمک به مردم مناطق سیل زده ۱۲ گروه جهادی از بسیج سازندگی سپاه و همت مرکز بهداشت شهرستان هزار پرس غذای گرم و هزار قرص نان ۶۰۰ بطری آب معدنی و مقادیری کنسروجات بین مردم مناطق سیل زده توزیع شده است .

همچنین با تلاش شورا ، دهیار و مردم روستای چاه جلال یک مادر باردار گرفتار در پشت سیلاب با دو دستگاه تراکتور نجات داده شد و به مرکز درمانی شهرستان منتقل شد .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار