مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان همدان گفت: در سال ۸۵ اجرای طرح هادی در ۱۸۷ روستای همدان شروع شده بود وامروز این طرح در ۷۷۶ روستا آغاز شده که ۸۵ درصد از روستا‌های استان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حسن ظفری در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، گفت: اعتبار عمرانی سطح روستا‌ها تا پیش از سال ۸۵ صد میلیارد تومان بود و این رقم از سال ۸۵ تا ۱۴۰۰ به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

او گفت: عملیات بهسازی در بسیاری از روستا‌های همدان انجام شده است و در سال ۸۵ تعداد ۵۲ هزار جلد صدور سند مالکیت داشتیم و امروز این رقم به ۱۵۰ هزار جلد رسیده است و به عبارتی ۹۹ درصد است.

ظفریدر ادامه گفت: سند مالکیت روستایی در استان همدان به پایان رسیده و به دنبال تک برگی کردن اسناد مالکیت روستایی هستیم، و قبل از سال ۸۵ تعداد ۳۱ واحد مسکن روستایی بهسازی شده بود و امسال ۸۰ هزار واحد مسکن روستایی بهسازی شده و در این خصوص ۴۹ درصد در مدت ۱۵ سال اتفاق افتاده است.

به گفته مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان همدان: در بخش مسکن شهری در مجموع ۹۰۵ واحد تا پایان سال ۸۵ ساخته شده بود که هشت هزار و ۲۷۷ واحد در قالب حدود ۸۰۰ هزار متر مربع تولید مسکن داشته‌ایم و با افزایش ۹۰۰ درصدی مواجه هستیم.

او گفت: تعداد طرح‌های حوزه مسکن شهری دو هزار و ۱۶۴ واحد است و هم اکنون میزان اعتبارات عمرانی این سازمان ۳۱۰ میلیارد تومان با واگذاری زمین است و در قالب ۴۵۵ طرح عمرانی و اجرایی تعریف شده است.

در این مراسم از زحمات ۱۵ ساله "حسن ظفری" قدردانی و "مسعود رضایی" به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان معرفی شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.