بخشدار دیشموک گفت: قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه در بخش دیشموک همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - صفا حبیبی فر از قطعی مکرر اینترنت در شهر دیشموک و نبود اینترنت در چهار روستای این بخش خبر داد.

او گفت: فاصله بخش دیشموک تا مرکز شهرستان کهگیلویه ۹۵ کیلومتر است که قطعی اینترنت سبب بروز مشکلات زیادی در این بخش شده است.

حبیبی فر با اشاره به نبود اینترنت پرسرعت در روستا‌هایی از جمله سرگچ، چندار، امامزاده میرسالار (ع) و سردو گفت: روستای امامزاده میرسالار (ع) به عنوان قطب گردشگری بخش دیشموک بدون اینترنت پرسرعت بوده که روزانه اهالی این روستا و سایر روستا‌ها به بخشداری مراجعه و خواستار برقراری اینترنت پرسرعت هستند.

او با اشاره به قطعی مکرر تلفن همراه، اینترنت و فیبر نوری طی سه ماه گذشته در دیشموک گفت: به علت قطعی اینترنت بسیاری از دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بازاریان و کسبه با مشکل مواجه شده اند به طوری که دانشجویان این بخش که به صورت غیر حضوری در کلاس‌های درس شرکت می‌کردند از امتحان عقب ماندند و نتوانستند در آزمون آنلاین شرکت کنند.

بخشدار دیشموک گفت: دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم که بایستی در ساعت مقرر سوالات شان از تهران دریافت و چاپ می‌شد گا‌ها با مشکل قطعی اینترنت مواجه هستند.

حبیبی فر گفت: با توجه به وجود این مشکلات در بخش دیشموک ضروری است فرماندار کهگیلویه و مدیرکل مخابرات استان مشکل قطعی مکرر خطوط تلفن و اینترنت را برای همیشه در این بخش رفع کنند.

او با اشاره به پایین بودن پوشش آنتن دهی سامانه همراه اول در شهر دیشموک گفت: در بازدید کارشناسان مخابرات استان برای بهتر شدن آنتن دهی تلفن‌های همراه دکل همراه اول از مکان فعلی در شهر دیشموک به مکانی دیگری در این شهر جابجا شود، اما تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.