مهلت ارسال آثار برای شرکت در مهرواره استانی عکاسی (پرواز با نماز) تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تمدید‌ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - فراخوان این مهرواره استانی ۱۱ آذر ۱۴۰۰ با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان انتشار‌یافت.

(نماز و فرامین این فریضه الهی)، (نماز جماعت)، (نماز با خانواده) و (نماز در طبیعت)، از محور‌های موضوعی این مهرواره هنری به‌شمارمی‌رود که با هدف تعمیق باور‌های دینی مخاطبان و هم‌چنین، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با بهره‌گیری از ابزار هنر صورت‌می‌گیرد.

این درحالی است که گروه‌های سنی ۷+ (نوخوان)، ۹ + (نونهال)، ۱۲+ (نونگاه)، ۱۵+ (نوجوان) ۱۸+ (اعضا ارشد) و عکاسان بزرگ‌سال (مربیان، اولیای تربیتی)، از مخاطبان این مهرواره به‌شمارمی‌روند.

ارسال حداکثر ۱۰ عکس در قالب (jpg) به همراه شناسنامه اثر نیز از جمله شرایط شرکت در این مهرواره تعیین‌شده‌است و علاقه‌مندان تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با ارسال آثار به جی‌میل انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به نشانی anjomanakasigilan@gimil.com در این رویداد هنری شرکت‌کنند.

براساس این فراخوان، معرفی آثار برتر مهرواره عکاسی (پرواز با نماز) ۹ اسفند ۱۴۰۰ و در آستانه مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) صورت‌می‌گیرد و افزونبر تجلیل از برگزیدگان، آثار برتر طی برپایی نمایشگاه حضوری و مجازی در معرض‌ِدید علاقه‌مندان قرار خواهدگرفت.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.