مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی از تهیه فهرستی مشتمل بر بیش از هزار نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در ایران به ویژه خراسان رضوی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - فاضل خیاط گفت: به منظور جذب ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در ایران، به‌ویژه خراسان رضوی فهرستی مشتمل بر بیش از هزار نفر از آنان تهیه شده که در حال برقراری ارتباط با آنان هستیم.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی گفت: داده‌های مربوط به این افراد، خام و برقراری ارتباط با آنان بسیار دشوار است، اما بستر این کار برای جذب سرمایه گذاران فراهم شده است و پیرو دستور استاندار خراسان رضوی، در تلاش برای برقراری ارتباط با آنان از طریق ارسال ایمیل، معرفی پروژه‌ها و ارسال اطلاعات مربوط به آن‌ها هستیم.

یکی از برنامه‌های مرکز خدمات سرمایه گذاری، دعوت از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه گذاری در پروژه‌های این استان است که با توجه به اطلاعات به دست آمده و زمینه علاقه مندی و تخصص آنان بر آن شدیم تا فرصت‌هایی مطابق با ذائقه و علاقه آنان را فراهم کنیم.

به گفته خیاط، اتباع خارجی عمدتا طرح‌های خود را برای سرمایه گذاری در استان به این مرکز معرفی می‌کنند که راهنمایی‌های لازم در این زمینه به آنان داده می‌شود.

او گفت: امسال زمینه اجرای ۲ یا سه طرح مشترک با مشارکت اتباع خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی فراهم شده و معرفی لازم در خصوص این طرح‌ها برای آنان انجام گرفته است.

بر اساس آیین‌نامه مصوب هیات وزیران، "مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی" به ریاست استاندار و با مسوولیت اجرایی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان از سال ۱۳۸۹ فعال شده است.  

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار