نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل دفاع فلسطینی‌ها با سنگ را «حمله تروریستی» خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان– نماینده رژیم صهیونیستی در اقدامی با نمایش یک سنگ بزرگ در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد، دفاع فلسطینی‌های بی سلاح در برابر این رژیم را «تروریستی» خواند.

به گزارش جروزالم پست، «گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل امروز (چهارشنبه) با نمایش قطعه سنگی یزرگ که با خود به جلسه شورای امنیت سازمان ملل برده بود، مدعی شد: جهان در برابر حملات تروریستی فلسطینی‌ها با سنگ سکوت کرده است.

او در حالی که قطعه سنگی بزرگ شبیه به آجر را در دست گرفته بود، گفت: سنگ‌ها می‌توانند منجر به کشتن شوند. یک تروریست تنها با سلاح نیست، یک تروریست تنها با یک بمب نیست.

گیلعاد اردان سپس با اشاره به سنگ شبیه به اجری که در دست داشت گفت: سنگ‌های این چنینی بسوی اسرائیلی‌ها در خودروهایشان و در اتوبوس‌ها پرتاب می‌شود. این‌ها به سوی مردان و زنان اسرائیلی و کودکان و نوزادان اسرائلی پرتاب می‌شود.

او در ادامه گفت: هر روزه چنین اتفاقی می‌افتد؛ اما جهان چیزی نمی‌گوید.

در حالی رژیم صهیونیستی دفاع جوانان فلسطینی با سنگ را «حمله تروریستی» می‌خواند که نیرو‌های اشغالگر این رژیم در برابر جوانان بی سلاح فلسطینی که تنها سنگ دارند، به سلاح‌های گرم مجهز هستند و به طرق مختلف با فلسطینی‌ها ظلم روا می‌دارند. بطور مثال پلیس رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) خانواده فلسطینی صالحیه را از خانه خود در محله الشیخ جراح بیرون و خانه آن‌ها را تخریب کرد. در جریان یورش پلیس رژیم صهیونیستی ۲۵ نفر بازداشت شده اند که ۵ نفر از اعضای این خانواده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منا
۲۲:۵۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
ببینید هرکسی نظر وعقیده ای داره اما قائدتا هیچ انسانی وجود نداره که این حرف را بشنوه واسرائیل را محکوم نکنه تو عصری که اسرائیل بمب اتم داره فلسطینی های اجر به دست را تروریست میخونه خب اون سازمان مللی که اینا در جا همونجا اعدامش نکردرا باید اتش زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۳۰ دی ۱۴۰۰
از جمله مشخصه بارز شیطان و طرفداران انها نخوت و غرور و درغگویی است مرد صهیونیت همه را یکجا دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۳۰ دی ۱۴۰۰
فلسطینی ها موشک ها وپدافند هوایی را هر ساعت به روز نگه دارند که غلتی کردند نسل این سگ های وحشی کودک کش رو از زمین پا کنند انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۰ دی ۱۴۰۰
ان شاءالله ا صله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۹ ۳۰ دی ۱۴۰۰
هفتاد سال ملت مظلوم فلسطین را با انواع بمب و موشک و سایر جنگ افزارها بخاک و خون می کشند کسی صدایش در نمی اید اکنون اگر مردم برای دفاع از سنگ و چوب استفاده کنند باید هم محکوم و تروریست شوند خاک عالم بر سر این دنیای ظلم و زور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۳۰ دی ۱۴۰۰
این صهیونیست های پست و طرفدارای پست تر شون انتظار دارن با انواع سلاح ها مسلمان ها رو بکشن و در مقابل مسلمان ها حتی حق حرف زدن هم نداشته باشن. روشنه که با این اندیشه وقتی مسلمانی برای دفاع از خانه و خانواده اش به طرف صهیونیست ها سنگ پرت کنه، میشه تروریست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۳۰ دی ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۰ دی ۱۴۰۰
اسرائیل و هر کسی که از اسرائیل دم میزنه و دفاع می کنه، شک نکنید که شیطان هست نه آدمیزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۳۰ دی ۱۴۰۰
چیزی غیر از این از این رژیم اشغالگر نباید متصور بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۰ دی ۱۴۰۰
راست میگه - الان این یارو که سنگ زد معلم تهرانی و کشت پس چرا زندان ه؟
Iran (Islamic Republic of)
P
۱۱:۴۲ ۳۰ دی ۱۴۰۰
عزیز اون قضیه با این قضیه خیلی فرق داره اینا دارن در مقابل موشک دشمن با سنگ از خودشون دفاع میکنن. دفاع نه حمله!
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۴۴ ۳۰ دی ۱۴۰۰
عجب استدلالی !! یه دیوانه یه کاری کرد ولی این موضوع چه ربطی داره به اشغال یه کشور و خراب کردن خونه ها و کشتن هزاران فلسطینی اعم از مرد و زن و بچه طی سالیان !!
یعنی شما اگه یکی بیاد خونتو خراب کنه یا هرغلطی که اسرائیلیها میکنن ، میگی عیب نداره یکی هم قبلا یه چنین کاری کرده بود پس بیخیال ؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۳۰ دی ۱۴۰۰
پس انواع سلاحهای گرم آنها را چی میگی ؟
یک کم فکر کن بعد بنویس .مطمئنم اصلا فکر نکردی.
علاوه بر این اسرائیلیها تروریست و غاصب هستند و فلسطینیها حق دارند حتی از سلاح گرم استفاده کنند. و این دو موضوع ربطی به هم ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۳۰ دی ۱۴۰۰
دادا یه لحظه منو نگاه (O) (O) این با اون فـــــــــــــــرق وکـــــــــــوله ... گرفتی!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۳۰ دی ۱۴۰۰
تخصص/سخنوری/خوش تیپی! و.... آپشنهای هستند! که اگر برروی یک انسان (پاک سیرت) قرار بگیره! نورالانوراست. ولی خوب دراین عالم این آپشنها برروی دیگر خزعبلات! هم قابل نصب میباشد که دراینصورت سیاهی الا سیاهی است!!!! طرف ذات وسابقه تعطیل داره اشغالگره کودک کش و جانی است آن وقت طلبکاره!؟!؟!؟!!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۰ دی ۱۴۰۰
خیلی جکی په په ،اشغال و تجاوز و صبرا و شتیلا که هیچ ، موشک و تانک و آوار و آواره کردن و بمب اتم و تجهیز و مداوای تروریست های داعشی هیچ کدام عنوان ترور ندارند؟!!!!!
این ها سازمان ملل را با تویله چهار پایان اشتباه گرفته اند ؟ یا همه را چنان خمار و مست کرده اند که همه خود را گاو و خر می پندارند؟
آخرین اخبار