مدیر امور آبفا شهرستان لامرد گفت: چاه‌های آب شرب شماره‌ی ۲ و ۳ بخش خیرگو شهرستان لامرد، بازسازی و وارد مدار بهره برداری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مسعود مسعود نیاگفت: با همکاری اداره‌های برق، راه و شهرسازی شهرستان و اداره‌ی برق بخش علامرودشت پس از دو هفته تلاش شبانه روزی اکیپ‌های تأسیسات و بهره برداری این امور، چاه‌های آهکی شماره ۲و۳ آب رسانی به شهر خیرگو که پس از بارندگی و سیل اخیر بر اثر تخریب تأسیسات و جاده‌های دسترسی، از مدار تولید خارج شده بود وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر امور آبفا شهرستان لامرد گفت: مشکل کم آبی و قطعی به وجود آمده در ۲۲ روستای مجموعه تحت پوشش با ۳۰۰۰ مشترک به حالت عادی برگشت.

مدیر امور آبفا شهرستان لامرد ضمن قدردانی از پیگیری‌های مسئولان آبفا فارس و نماینده‌ی مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لامرد، جهت تامین اعتبار مورد نیاز پروژه و همکاری و همراهی گروه‌های جهادی، شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های بخش، دهیاران، اداره‌ی راه و شهرسازی و اداره‌ی برق، ابراز امیدواری کرد تا با اختصاص بودجه‌ی مورد نیاز، ترمیم و بازسازی پایدار تأسیسات آبرسانی شهرستان انجام شود.

با تخریب بخشی از منابع آب بخش خیرگوی شهرستان لامرد، آبرسانی به مشترکان تحت پوشش به صورت سیار انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار