مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: با پرداخت هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای ۱۵ هزار مددجوی کمیته امداد در خراسان رضوی شغل ایجاد می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - رضا سلم آبادی گفت: تا کنون با پرداخت چهار هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال،  ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی ایجاد شده است.

به گفته او میزان تسهیلات اشتغالزایی به هر یک از مددجویان این نهاد تا شهریور ماه امسال ۵۰۰ میلیون ریال بود که از این تاریخ به بعد به یک میلیارد ریال افزایش یافت و این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و اقساط هفت ساله به متقاضیان دارای شرایط پرداخت می‌شود.

هر یک از کارفرمایان و متصدیان واحد‌های تولیدی که برای افراد معرفی شده از این نهاد اشتغال ایجاد کنند، از تسهیلات کارفرمایی تا سقف یک میلیارد ریال به ازای هر نفر برخوردار می‌شوند.

او گفت:این دسته از کارفرمایان و متصدیان واحد‌های تولیدی در مناطق محروم علاوه بر تسهیلات کارفرمایی مدت ۲ سال از سهم بیمه کارفرما که از سوی این نهاد پرداخت می‌شود، بهره‌مند می‌گردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: امسال سقف تسهیلات کارفرمایی برای هر شهرستان  ۴۰ نفر است که برای بیشتر از این میزان باید مجوز لازم از کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز استان اخذ شود.

۵۰۰ هزار نفر از جمعیت شش و نیم میلیون نفری خراسان رضوی در قالب ۲۲۰ هزار خانوار زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان قرار دارند.

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.