معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات کشور گفت: بر اساس تفاهم انجام شده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک هزار خانه عالم در مناطق محروم کشور ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - محمد روح الامین در دیدار با حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برای ساخت خانه‌های عالم، توافق خوبی از قبل بین سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وجود داشت که به تازگی نیز در راستای تحقق این امر، تفاهم نامه مناسبی در حال تدوین است و به طور قطع استان ایلام نیز شامل این تفاهم نامه خواهد شد و ساخت تعدادی خانه ایلام به مناطق روستایی استان اختصاص خواهد یافت.

او  با بیان اینکه ساخت یک هزار خانه عالم در مناطق محروم و روستایی کشور بر اساس این تفاهم نامه در دستور کار قرار دارد، گفت: به استان ایلام با جانمایی و برنامه ریزی که انجام خواهد شد، سهمی قابل توجهی از این تعداد خانه عالم اختصاص خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات کشور با تاکید بر اینکه باید منابع پایدار در راستای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دینی در سطح استان ایجاد شود، گفت: بحث ایجاد موقوفات منفعتی جدید و اختصاص منابع پایدار در استان بایستی برای فعالیت‌های دینی و فرهنگی پیگیری شود.

او با اشاره به اینکه استان ایلام با توجه به موقعیت جغرافیایی و تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران، از وجود برخی از منابع استانی برخوردار است گفت :می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای انجام امورات عامل المنفعه و فرهنگی در استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.