معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان تسهیلات بافت فرسوده شهر‌های استان، در سامانه بازآفرینی شهری ثبت نام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - اسکندر امینی، احیای بافت‌های فرسوده با استفاده از تسهیلات نهضت تولید مسکن را از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: اعتبار قابل توجهی برای این منظور ابلاغ شده است و متقاضیان برای ثبت نام به سامانه جدید به آدرس facility.udrc.ir مراجعه کنند.

برای مرمت هر واحد مسکونی ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی درنظر گرفته شده است و با هدف کاهش تردد و مراجعه متقاضیان، اطلاعات به صورت برخط به بانک مسکن ارسال و پس از آن به صورت پیامکی برای ارائه اسناد اطلاع رسانی می‌شود.


بیشتر بخوانید


خودمالکین و صاحبان املاک دارای سند و پروانه ساخت، بدون در نظر گرفتن شرایط فرم ج، می‌توانند از ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات به ازای هر واحد برای ساخت مسکن استفاده کنند.

این گونه متقاضیان نیز برای ثبت نام به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
برات محمدی
۲۳:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
باسلام الان دوهفته هست که زنگ میزنم اداره شهرسازی استان برای ویرایش ثبت نام بافت فرسوده وهی امروزوفردامیکنندباتوجه به اینکه خودسان گفتندکه تاآخربرج ۶ مهلت ثبت نام داریدولی مشکلم راحل نمیکنندلطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۴ تير ۱۴۰۱
هم شهرداری هم بانک هم ثبت اسناد.خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ایوب کریوند
۱۶:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام مگه شما نگفتید پروانه ساخت کسانی که تحت پوشش باشند یعنی کمیته وجای دیگه رایگانه پس چرا ما رفتیم شهرداری الیگودرز لرستان فقط شهرداری بدون درنگ صد میلیون باید بریزید به حساب پروانه اگه من صد میلیون داشتم نمیومدم وام بگیرم واقعا متاسفم براتون که براحتی ادمو فریب میدید بعد که پشیمون شدیم پول اولیه ما رفته به فنا پول دادگستری اگرخون به راه بیفته از پولم نمی‌گذرم چرا اینها باعث میشن مردم نسبت به شمامخصوصا راه شهرسازی نفرت پیدا کنن و پشیمون بشن از ساختن واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه محمدی
۱۶:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
شهرداری خیلی خیلی اذیت میکند
آخرین اخبار