مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: توسعه کارآفرینی در همه ابعاد و به معنای عام می‌تواند راه برون رفت جامعه از مشکلات باشد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مهرداد جهاندیده در نشست با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مشاوره کارآفرینی سیستان و بلوچستان گفت: کارآفرینی باید همه ابعاد توسعه را در قالب یک زنجیره ارزش دنبال کند.

او می گوید: مدل مشخصی باید برای توسعه کارآفرینی در سیستان و بلوچستان طراحی شود.

او گفت: با توجه به احکام برنامه هفتم توسعه، نیاز است تا جایگاه کارآفرینی مورد تببین و تاکید قرار گیرد.

به گفته دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان انجمن صنفی دفاتر مشاوره کارآفرینی می‌تواند نقش مهمی در همسو کردن دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه اشتغال داشته باشد.

جهاندیده گفت:  برای توسعه کارآفرینی نیازمند همگرایی و هم افزایی همه بخش‌ها هستیم و شرکت‌های دانش بنیان و مراکز شتاب دهنده نیز می‌توانند در این مسیر یاری رسان باشند.

او گفت: با همکاری پارک علم و فناوری بزودی امکان استقرار دفتر انجمن مشاوره کارآفرینی فراهم می‌شود تا با جانمایی مکان ثابت، امکان بهره‌گیری جامعه هدف از ظرفیت انجمن بیش از پیش میسر شود.

او می گوید: حضور نمایندگان انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مشاوره کارآفرینی در جلسات کارگروه تخصصی اشتغال استان هم باعث می‌شود تا از نظرات این انجمن در راستای رسالت و اهداف کارگروه استفاده شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.