مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران گفت: ارتقای سامانه‌های رادیویی و مخابراتی دستگاه‌های حفاری و اردوگاه‌ها و استقرار کامل سامانه گزارش روزانه در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رضا اسکندری نیا گفت: ارتقای سامانه‌های رادیویی و مخابراتی دستگاه‌های حفاری و اردوگاه‌ها و استقرار کامل سامانه گزارش روزانه خدمات جنبی حفاری برای تمامی سرویس‌ها از برنامه‌های در دست اقدام به شمار می‌آید.

به گفته او تامین، نصب و راه اندازی سامانه ورودی و خروجی الکترونیکی برای مراجعان، کارکنان و خودرو‌ها در سطح شرکت به صورت یکپارچه با سامانه تردد و تامین و استقرار سامانه هوشمند حمل و نقل و مکان یابی ناوگان ترابری شرکت از دیگر برنامه‌های پیش رو می‌باشد.

اسکندری نیا می گوید: بهینه سازی ارتباط ماهواره‌ای دکل‌های حفاری با هدف بالا بردن سطح کیفی خدمات و کاهش هزینه‌های مخابراتی، تامین و استقرار سامانه مکانیزه خدمات غذایی، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای اردوگاه تمامی دستگاه‌های حفاری و بروز رسانی سامانه مکاتبات اداری موسوم به «پرگار» در راستای ارتقاء سطح خدمات از جمله اقدامات تحقق یافته است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران گفت: توسعه و استقرار سامانه بارنامه الکترونیکی با همکاری اداره حراست و درخواست‌های امور مسافرت با همکاری مدیریت خدمات، کاربست سامانه مدیریت درخواست و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، اجرای تعهدات به کارفرمایان پروژه‌های حفاری مرتبط با فاوا شامل تجهیزات سخت افزاری، خدمات مخابرات، اینترنت در دستور کار است.

به گفته این مقام مسئول ارائه خدمات انتقال برخط اطلاعات حفاری بر اساس استاندارد‌های روز در کنار مدیریت خدمات ویژه حفاری، به روز رسانی سامانه حقوق و دستمزد کارکنان پیمانکاری با نگاه به طرح طبقه بندی مشاغل (HRM) و تامین زیرساخت مورد نیاز و استقرار سامانه ستاد در سطح شرکت اشاره کرد.

فعالیت‌های اصلی و ماموریت سازمانی مدیریت فاوای شرکت بررسی، نیاز سنجی، تامین و ایجاد زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطی و ارائه سرویس‌های دیتا و مخابرات، توسعه، تامین و پشتیبانی سامانه‌های عمومی و تخصصی حفاری و نگهداری و پشتیبانی زیرساخت‌های موجود و برقراری امنیت زیرساخت‌ها و سامانه‌ها است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.