معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برشتاب بخشی در عملیات حفاری میدان نفتی نام آوران و شناسایی موانع و چالش‌ها و رفع آن‌ها تاکید کرد.

فرخ علیخانی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید در حاشیه بازدید از دستگاه‌های حفاری ۷۴ و ۸۹ فتح شرکت ملی حفاری در میدان نفتی نام آوران در غرب کارون که با هدف بررسی پیشرفت پروژه‌ها و شتاب بخشی در عملیات حفاری چاه‌های اکتشافی انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تشکیل جلسه‌های کاری در مناطق عملیاتی و تصمیم سازی و تصمیم گیری در محل در سرعت بخشیدن به کار، رفع موانع و چالش ها، اثربخشی قابل ملاحظه‌ای دارد و فرایند کار را آسان‌تر می‌سازد.

او افزود: شرکت ملی حفاری ایران رسالت سنگینی در حوزه انجام وظایف سازمانی و مسئولیت‌های اجتماعی دارد و بر این اساس رویکرد‌های شرکت باید مبتنی بر شتاب بخشی در عملیات حفاری، شناسایی و رقع موانع که بر کارکرد آن تاثیر مستقیم دارد، تمرکز داشته باشد، زیرا این شرکت یک شرکت حفاری و پیراحفاری است.

علیخانی با قدردانی از متخصصان و کارکنان مدیریت اکتشاف و شرکت ملی حفاری که در شرایط سخت آب و هوایی و گرمای شدید استان خوزستان، برای تحقق برنامه‌های صنعت نفت تلاش می‌کنند، اظهار داشت: با اهتمام به اینکه با ارزش‌ترین سرمایه هر سازمان منابع انسانی است، بنابراین رضایتمندی و ایجاد انگیزش سازمانی به ویژه در حوزه‌های عملیاتی بسیار با اهمیت است.

حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه ملی حفاری فرآیند‌هایی که تاثیر مستقیم بر عملیات، گردش مته، خدمات فنی و تحصصی و پشتیبانی، اثر بخشی بیشتری دارند را در اولویت برنامه‌ها قرار داده و پیگیری می‌کند، گفت: شناسایی و رفع مشکلات، چابک سازی سازمان، درآمد زایی، بهینه سازی هزینه ها، مشارکت فعال در پروژه‌ها و کار براساس برنامه‌های شرکت‌های کارفرمایی از جمله سرفصل‌هایی است که در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت مورد توجه قرار دارد.

اقدامات اجرایی در موضوع روزآمدی دکل‌ها و تجهیزات، ارائه کار ایمن و اخذ و یا تایید مجدد گواهی نامه‌های COF مربوط به دستگاه‌های حفاری، تامین نیاز‌های اردوگاه‌ها و ... از نکاتی بود که در این نشست مطرح و مواردی از پیشنهادات به منظور انجام کار کیفی و کمی و رفع مشکلات مصوب شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار