در جلسه‌ای با حضور مسئولان مشکلات اینترنت و تلفن ۳ شهرستان آشتیان، تفرش و فراهان بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  در جلسه‌ای در تفرش با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و ۳ شهرستان  آشتیان، تفرش و فراهان، مشکلات مخابرات، فیبر نوری و وضعیت اینترنت  هر سه شهرستان بررسی شد.

در این جلسه مقرر شد مشکلات هر سه شهرستان توسط مسئولان ذیربط پیگیری و حل و فصل شود و موارد لاینحل با پیگیری نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر محترم ارتباطات بررسی شود.

همچنین مصوب شد تا دهه فجر ۱۴۰۰ بستر کلنگ زنی فیبر نوری و تقویت آنتن دهی تلفن همراه در این ۳ شهرستان فراهم شود و در نیمه اول ۱۴۰۱ اینترنت و ۱۱۹ کیلومتر فیبر نوری توسط مخابرات به بهره برداری برسد و مشکل برق سایت مخابراتی تفرش برق پشتیبان (باطری) مرتفع شود.

همچنین مقرر شد جلسه‌ای با حضور وزیر ارتباطات و مسئولان استانی و شهرستانی برای سایر مشکلات اینترنتی استان مرکزی برگزار گردد.

جلسه بررسی مشکلات اینترنت و تلفن ۳ شهرستان آشتیان، تفرش و فراهان با حضور بیاتی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، خانم مهدوی مدیرکل فناوری و ارتباطات استان مرکزی، لطفی مدیرعامل مخابرات استان، شکیبیان مدیر واحد سیار همراه اول استان و روسای مخابرات هر سه شهرستان و فرماندار تفرش در فرمانداری تفرش برگزار شد.

لازم به ذکر است پوشش اینترنتی استان مرکزی ۷۵ درصد و پوشش اینترنتی شهرستان‌های آشتیان و فراهان ۸۳ دصد است که بالاتر از میانگین استانی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.