هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، روز جمعه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، روز جمعه اول بهمن با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود.

مجتمع فردوس قم - گیتی پسند اصفهان

در نخستین بازی این هفته، ۲ تیم مجتمع فردوس قم و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. تیم فوتسال فردوس قم تا قبل از شروع هفته نوزدهم با کسب ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و شاگردان محمد کشاورز در گیتی پسند اصفهان هم با وجود شکست در بازی گذشته مقابل کراپ الوند قزوین با ۴۳ امتیاز هم چنان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال هستند.

راگای تهران - کراپ الوند قزوین

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین با پیروزی در بازی هفته گذشته برابر گیتی پسند موفق شد با ۴۰ امتیاز به رده دوم صعود کرده و جای مس سونگون را در این جایگاه تصاحب کرد. این تیم برای رسیدن به صدر جدول فقط ۳ امتیاز نیاز دارد. از سوی دیگر تیم فوتسال راگای تهران که وضعیت چندان خوبی در جدول ندارد، تا پیش از بازی با کراپ در هفته نوزدهم با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.

مس سونگون - فرش آرای مشهد

تیم‌های فوتسال مس سونگون و فرش آرای مشهد دیگر بازی هفته نوزدهم لیگ برتر را برگزار می‌کنند. مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در ۲ بازی آخر خود نتیجه خوبی نگرفته است و این هفته به دنبال پیروزی برابر فرش آرا است. مسی‌ها تا قبل از این مسابقه با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد. تیم فوتسال فرش آرای مشهد هم با ۲۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

سن ایچ ساوه - چیپس کامل مشهد

تیم فوتسال سن ایچ ساوه که نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در صدر جدول قرار داشت، رفته رفته جای خود را به رقبا در بالای جدول داد. این تیم تا قبل از شروع هفته نوزدهم با کسب ۳۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. همچنین تیم فوتسال چیپس کامل مشهد هم تا قبل از شروع این هفته با ۱۶ امتیاز جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

شهروند ساری - مقاومت البرز

شاگردان فرهاد کشاورز در تیم فوتسال مقاومت البرز تا قبل از شروع بازی‌های این هفته موفق شدند با ۳۷ امتیاز به دست آورده و در رده پنجم جای بگیرند. همچنین تیم فوتسال شهروند ساری هم که وضعیت خوبی در جدول رقابت‌های لیگ برتر ندارد تا پیش از بازی با مقاومت البرز با کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته است و یکی از شانس‌های اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید


زندی بتن کلاردشت - سپاهان اصفهان

تیم‌های فوتسال زندی بتن کلاردشت و سپاهان اصفهان دیگر بازی این هفته را برگزار می‌کنند. زندی بتن که بعد از آمدن رضا لک وضعیت خوبی پیدا کرده است تا قبل از شروع هفته نوزدهم با کسب ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول جای دارد. همچنین شاگردان احمد باغبانباشی در تیم فوتسال سپاهان اصفهان هم تا قبل از دیدار با زندی بتن با ۲۳ امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

ملی حفاری اهواز - فولاد زرند ایرانیان

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز که مانند شهروند ساری وضعیت خوبی در جدول ندارد تا قبل از شروع هفته نوزدهم با کسب ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفته است. همچنین شاگردان رضا کردی در تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان هم تا قبل از شروع هفته نوزدهم با ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار