فرمانده سپاه عاشورا گفت : دانشجویان یکی از برجسته‌ترین و موثرترین افراد در دفاع مقدس بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  سردار اصغر عباسقلی زاده در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشکده فنی دانشگاه تبریز گفتئ: دانشجویان یکی از برجسته‌ترین و مؤثرترین افراد در دفاع مقدس بودند که با اتکا به توان خود و تبعیت از فرمان امام (ره) توانستند در عین حال که دشمن ما را تحریم کرده بود، نیاز‌های رزمندگان را تأمین کنند.

 شهادت مظلومانه ۲۲ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تبریز که با جاسوسی منافقان کوردل و بمباران عراق به شهادت رسیدند، گواهی تأثیرگذاری دانشجویان در دفاع مقدس بود.

 انقلاب اسلامی با الهام گیری از نهضت امام حسین (ع) به وقوع پیوست و همه دشمنان غرب و شرق با یکدیگر متحد شدند تا انقلاب ما را شکست دهند.

 ما در جنگ تحمیلی تنها با صدام نمی‌جنگیدیم بلکه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، شوروی سابق، رژیم صهیونیستی، اردن، مصر و بسیاری از کشور‌های دیگر به حمایت از صدام پرداختند، ولی ما با اتکا به خداوند، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه اجازه ندادیم خدشه‌ای به نظام وارد شود.

در جنگ تحمیلی دشمنان تمامی امکانات خود را در اختیار عراق قرار داده بودند،دانشجویان این دانشکده در حالی نیاز‌های رزمندگان را از طریق مهندسی معکوس تولید و تهیه می‌کردند که حتی کمترین امکانات جنگی لازم را در اختیار نداشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار