سلجوقی گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست بردسیر، طی ۳ روز ماموریت شبانه روزی گشت و کنترل، موفق به دستگیری ۳ گروه شکارچی غیرمجاز شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- ضیاءالدین سلجوقی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر گفت: ماموران یگان حفاظت  محیط زیست می‌دانند روز‌های برفی عده‌ای متخلف برای شکار حیات وحش دست به اسلحه می‌شوند، به این منظور و براساس تجربه، منطقه بیدخوان مورد پایش قرار گرفت که با حضور به موقع و هوشیاری ماموران یگان حفاظت، یک دستگاه خودرو کمک دار قبل از آسیب به حیات وحش متوقف و یک قبضه اسلحه گلوله زنی دوربین دار آماده به شلیک از داخل خودرو کشف و ضبط شد.

به گفته سلجوقی ماموران یگان در منطقه حفاظت شده بیدوئیه متوجه حضور یک دستگاه خودروی سواری سمند می‌شوند که سرنشین آن در حال شلیک به سمت پرندگان بود که بدون فوت وقت ماموران یگان حفاظت در یک اقدام ضربتی و سریع متخلفان را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و لاشه یک قطعه کبک وحشی دستگیر می‌کنند.

او گفت: در روز سوم ماموریت گشت و کنترل، ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان در منطقه بن کوه لاله زار به سرنشینان یک دستگاه خودرو رونیز مشکوک که پس از توقف خودرو، موفق به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دولول، لاشه چهار قطعه کبک وحشی و تعدادی قشنگ ساچمه زنی شدند.

به گفته سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر متخلفان دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شدند. 

او  می گوید: ماموران محیط زیست به طور شبانه روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت و آزاد شهرستان بردسیر هستند  و با شکارچیان غیرمجاز با شدت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.