مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به ۲۲۹ تن در ۷۲ ساعت گذشته توسط جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید امان اله جهانبین با اشاره به تلاش بی وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در حوادث متاثر از بارش های ۷۲ ساعته گذشته، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان با حضور در ۹ عملیات امداد و نجات و توزیع تعداد ۱۲۶۰ اقلام امدادی در ۷۲ ساعت گذشته به ۲۲۹ تن امداد رسانی کردند.

او گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۷۲ ساعت اخیر موفق به انجام ۹ عملیات امداد و نجات اعم از برف و کولاک رهاسازی خودروهای برف گیر شده، اسکان اضطراری وتخلیه آبگرفتگی و سیل و امداد رسانی به ۲۲۹ تن از جمله ۴۵ خانوار آسیب‌دیده متاثر از بارش های برف و کولاک و باران شدید شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در اجرای عملیات‌های امدادی اخیر تعداد ۱۲۶۰ اقلام امدادی ( ۱۱۲ تخته پتو ،۷۵ تخته موکت، ۷۹ بسته ۷۲ ساعته، ۲۸۲ بسته چای، ۶۱ دستگاه والور، ۲۸ دستگاه فانوس، ۹ دستگاه چادر ،۷ست ظروف آشپزخانه، ۳دستگاه هیتر، ۳عددکلمن،۶۰۰ کیلو نایلون ویک ست بهداشتی) بین آسیب‌دیدگان از برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی توزیع شد .

او گفت: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان در صحنه امداد رسانی به حوادث حضور دارد و امدادگران مخلص و فداکار این جمعیت که داوطلبانه و پرتلاش در خط مقدم حضور دارند عامل اصلی موفقیت در خدمت رسانی این نهاد به مردم شریف و عزیز استان می باشد که ضمن عرض خداقوت از همه آن ها کمال سپاسگزاری و تشکر را دارم .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.