مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امدادگران این جمعیت طی ۲ روز گذشته در پی بارش برف به بیش از یک هزار و ۲۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - علی اصغر علی اکبری، گفت: تاکنون هلال احمر در مجموع به ۳۹۹ خودرو گرفتار شده در محور‌های برفگیر استان امدادرسانی کرده است.

او گفت: در پی بارش برف از یکشنبه هفته جاری تاکنون ۲۶ تیم امدادی در محور‌های ایلام به ایوان، ایلام به ارغوان محدوده تونل آزادی، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، آبدانان به دره شهر گردنه کبیرکوه، سیروان به سه راهی کارزان، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به ایلام و ایلام به دره شهر محدوده مله پنجاب مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کرده اند.

علی اکبری با ذکر اینکه خدمت رسانی نیرو‌های این جمعیت اعم از امدادگر و نجاتگر به خودرو‌های گرفتار شده در محور‌های برف گرفته استان همچنان ادامه دارد، گفت: ۹۲ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۲۶ تیم از دیروز در محور‌های برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می‌کنند.

او گفت: در این مدت همچنین ١١ مسافر گرفتار شده در برف و سرما در محور‌های مواصلاتی استان را در پایگاه‌های امدادی اسکان اضطراری داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در محور‌های برف گرفته تیم‌های هلال احمر در حال خدمات رسانی به خودرو‌ها و مسافران در راه مانده هستند و خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

او گفت: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان بوده و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: هلال احمر ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.