عباس زاده گفت: باید برای جبران خسارات ناشی از سیل در سه قلعه، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی  در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر سه قلعه گفت: این شهر در پی بارندگی شبانه‌روز گذشته دچار آبگرفتگی شده و مردم در مضیقه قرار گرفته اند.

او گفت: در ساعات اولیه بروز سیلاب، مجموعه دستگاه‌های اجرایی و امدادی به ویژه مردم پای کار بودند که باعث شد بتوانند از بخش عمده خسارت‌های احتمالی بعدی جلوگیری کنند.

عباس زاده گفت: علت بخش عمده‌ای از این خسارت‌ها مشخص است و در مرحله اول و به صورت کوتاه مدت باید برای جبران این خسارت‌ها برنامه‌ریزی شود و فرماندار سرایان نیز به عنوان رئیس مدیریت بحران شهرستان حتما پیگیری کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: فرماندار سرایان خسارت‌های وارده به مردم را در بخش‌های مختلف احصا و اعلام کند و ما هم همه توان خود را به کار خواهیم گرفت که تا جایی که امکان دارد خسارت‌ها جبران شود.

او گفت: تا چندی دیگر برنامه‌ریزی برای کار‌های اساسی و زیربنایی در حوزه مدیریت شهری و آبخیزداری، آبخوان‌داری و مهار آب در منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بارش‌ها در این منطقه رگباری و در مدت زمان کوتاهی بوده و براساس گزارش‌های میدانی، در سه یا چهار دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.