مدیر کل مدیریت بحران استان قم گفت: با توجه به افزایش بستری‌های جدید نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با هدف پیشگیری از اوج گیری سویه اومیکرون در قم ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - ُاروجی مدیر کل مدیریت بحران استان قم در جلسه کمیته استانی نظارت بر اجرای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس جهش یافته اومیکرون در استان قم گفت: با هدف پیشگیری از موج‌های بعدی کرونایی رعایت شیوه نامه‌ها و تزریق دوز سوم واکسن باید در دستور کار قرار داشته باشد.

اروجی با اشاره به فرارسیدن مناسبت‌های مذهبی و ضرورت رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم‌های مختلف گفت: در این روز‌ها لازم است که متولیان برگزاری این مراسم‌ها فاصله گذاری اجتماعی، ماسک و توجه به تهویه مناسب را در دستور کار داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه با افزایش تعداد مراجعات به مراکز درمانی و مطب‌ها در استان قم مواجه هستیم گفت: باید با هشدار‌های لازم به جامعه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا در پیشگیری از کرونا اومیکرون به جامعه گوشزد شود.

در این جلسه که با حضور نمایندگان ادرات و دستگاه‌های اجرایی استان قم برگزار شد، بر افزایش نظارت‌ها در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و سرعت در تزریق تزریق واکسیناسیون تاکید شد.

انتهای  پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار