حسن زاده گفت: بدلیل خستگی و فشردگی بازی ها، نیمه اول بازی با فردوس قم را خوب شروع نکردیم.

حسن زاده سرمربی سن ایچ ساوه در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اراک با اشاره به اینکه در بازی با فردوس مشهد بازی کاملا یکطرفه‌ای را شاهد بودیم و ما نیمه اول را بدلیل خستگی و فشردگی بازی ها، خوب شروع نکردیم چگونگی این بازی را به شرح زیر بیان کرد.

اگر این بازی را مانند دیگر بازی‌ها شروع می‌کردیم و به گل می‌رسیدیم، شاید با گل‌های بیشتری برنده بازی بودیم.

به دلیل حجم فشار روی تیم، عقب افتادیم و متاسفانه موقعیت‌های بیشماری که ایجاد شد؛ نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و در شرایطی که یک بازی خوب ارائه دادیم، دستمان از سه امتیاز این دیدار خالی ماند.

قطعا تلاش همه تیم کسب امتیازات در بازی‌های خانگی است و امیدوارم در بازی چیپس مشهد بتوانیم سریال پیروزی‌ها را تکرار کنیم.

رضا زرخانلی سرمربی تیم فوتسال فردوس قم هم با اشاره به اینکه تیم سن ایچ تیمی است که با کیفیت و قدرت درحال شکست تیم هاست و هم اکنون در رده‌ی سوم جدول قرار دارد نحوه بازی با این تیم را به شرح زیر تشریح کرد.

ما با توجه به اطلاعاتی که از تیم سن ایچ داشتیم در این بازی با استراتژی وارد شدیم؛ در نیمه اول بازی، جوان بودن اعضای تیم منجر به دریافت اولین گل شد، اما با بدست گرفتن شرایط بازی و خودباوری، گل تساوی را به ثمر رسانده و بازی را کنترل کردیم.

در نیمه دوم با پیاده کردن تاکتیک ضربات ایستگاهی، با غافل گیری تیم سن ایچ، به گل دوم و برتری خود رسیدیم و بازیکنان با هوشیاری و تمرکز بالا بازی را حفظ کنیم که در نهایت جوان بودن تیم موجب بروز اشتباه شد که در بیست ثانیه‌ی پایانی، با پنالتی از روی نقطه دوم به تساوی کشید.

در ادامه لیگ برتر فوتسال و از هفته هجدهم عصر دیروز سن ایچ در ساوه میزبان فرودس قم بود که این دیدار با تساوی در عدد ۲ به پایان رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.