در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، تیم‌های شهرداری ورامین، مقاومت یزد، شهرداری گنبد و پاس گرگان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان موسوم به جام «سردار دل‌ها» امروز (یک شنبه) با ۴ دیدار همزمان برگزار شد.

شهرداری ورامین ۳ – صفر آذرباتری ارومیه

تیم شهرداری ورامین در روز میزبانی از آذرباتری ارومیه موفق شد تیم قعرنشین جدول رده‌بندی را در ۳ ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۳۰ بر ۲۸ شکست داد و به هفتمین برد خود دست یافت.

در هفته پنجم نیز شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین موفق شده بودند مقابل نماینده ارومیه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

مقاومت یزد ۳ – صفر راه یاب ملل مریوان

تقابل تیم‌های پنجم و ششم جدول یعنی تیم‌های مقاومت یزد و راه‌یاب ملل مریوان نیز در زمره رقابت‌های جذاب هفته هجدهم بود که با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به سود یزدی‌ها تمام شد. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت با این پیروزی با لبنیات هراز آمل هم‌امتیاز شدند.

شهرداری گنبد ۳ – صفر مس رفسنجان

شهرداری گنبد به عنوان تیم دوازدهم درحالی هفته هجدهم را آغاز کرد که به پیروزی در بازی خانگی نیاز داشت چرا که می‌توانست نقش موثری در ارتقا جایگاه خود در جدول داشته باشد. پیروزی برای گنبدی‌های رخ داد تا شاگردان عظیم جزیده با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میهمانشان مس رفسنجان، هم به آن‌چه در هفته هجدهم می‌خواستند برسند و انتقام شکست ۳ بر صفر هفته پنجم دور رفت را بگیرند.

شهرداری گنبد موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ شد. مس رفسنجان نیز نهمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا تعداد برد و باخت‌های این تیم برابر شود.

هورسان رامسر یک – ۳ پاس گرگان

پاس گرگان که این هفته در رقابت غیرمستقیم با فولاد سیرجان ایرانیان بر سر رتبه هشتمی جدول بود، نیاز به پیروزی در بازی خارج از خانه مقابل هورسان داشت. شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس موفق شدند با غلبه بر میزبان و ثبت نتیجه ۳ بر یک به سود خود تمام کردند.

گرگانی‌ها در ست‌های اول، دوم و چهارم به امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ رسیدند و با فولاد سیرجان هم امتیاز شدند (هر ۲ تیم ۲۵ امتیازی هستند). در طرف مقابل هورسان تنها در ست سوم موفق به کسب امتیاز ۲۵ بر ۲۲ شد. پاس گرگان در این مسابقه هشتمین برد خود را به دست آورد و هورسان رامسر نیز دوازدهمین شکست فصل را تجربه کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار