سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از فعالیت ۲۲ کمیته گردشگری در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد سید علیرضا سالار حسینی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اردکان  گفت: استان یزد در سال ۱۴۰۱ با پیش‌بینی واکسیناسیون ۸۰ درصدی مردم، نیازمند مدیریتی جدی برای سفر‌های نوروزی است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: ۲۲ کمیته گردشگری در این رابطه در استان فعال‌شده‌اند و علاوه بر آن بیش از ۶۰۰ زیرساخت مربوط به واحد‌های گردشگری آمادگی دارند تا پذیرای گردشگران و میهمانان نوروزی با رعایت ضوابط بهداشتی باشند.

عبدالرسول یزدی شهردار خرانق نیز با اشاره به تاریخی بودن این شهر و بازدید گردشگران از بافت تاریخی آن، بر ساماندهی و رسیدگی به این بافت تأکید کرد.

همچنین کمال حلوایی سرپرست فرمانداری اردکان گفت: با توجه به اینکه خرانق به تازگی شهر شده است، لذا نوروز امسال باید به منظور پویایی و بهتر نشان دادن این شهر تاریخی به مسافران نوروزی تمام اهتمام و سعی خود را انجام دهیم.

در این نشست که به منظور برنامه ریزی کمیته‌ها و تبیین وظایف آن‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مسافران در این شهرستان برگزار شد، مسائلی از قبیل لزوم زیباسازی فضای شهری، نصب پوستر‌های آثار تاریخی، محل اسکان مسافران و تأمین امنیت آنان، محل اقامه نماز و سرویس‌های بهداشتی مطرح شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار