معاون گردشگری میراث فرهنگی یزد از پلمب ۸۰ واحد گردشگری به دلیل غیرمجاز بودن یا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - هما خورشیدی گفت: در ۹ ماهه اول امسال، ۱۳۰۸ مورد بازدید به‌منظور نظارت بر مراکز گردشگری استان صورت گرفته است.

او می‌گوید: این نظارت‌ها به همت ناظرین اداره کل یا به‌صورت مشترک و با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت، جامعه حرفه‌ای هتلداران و اداره نظارت بر اماکن عمومی انجام‌شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد گفت: در این مدت ۸۰ مورد پلمب به دلیل غیرمجاز بودن واحد یا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گرفت.

خورشیدی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارت و بازدید از مراکز بین‌راهی شهرستان‌های استان در اولویت قرارگرفته و به مدیران تأسیسات گردشگری نیز تأکید شده نسبت به بازدید از واحد‌های بین‌راهی و نمازخانه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

او می‌گوید: با توجه به محدودیت ظرفیت‌های اقامتی در شهرستان‌ها و نزدیک شدن به ایام نوروز، اخذ تأییدیه بهداشتی، تمدید پروانه‌های بهره‌برداری و ساماندهی نیروها، پیگیری مشکلات واحد‌های تعطیل‌شده به دلیل شیوع بحران کرونا و انجام اقدامات لازم برای بازگشایی مجدد این واحد‌ها از موارد مهم در دست بررسی و اقدام است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار