متهم برداشت غیرمجاز مبلغ ۱۷۸میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند نیشابوری شناسایی و در تهران دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد- سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی نیشابور گفت: یکی از شهروندان با اعلام شکایت به پلیس فتا مراجعه و عنوان داشت مبلغ ۱۷۸ میلیون و۴۰۰ هزار ریال از حساب بانکی اش بدون اطلاع وی به صورت اینترنتی برداشت شده است که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت؛ چندی پیش پیامی با عنوان ارسال ابلاغیه سامانه ثنا برایم ارسال و پس از باز کردن پیام از بنده خواست که باید وارد درگاه بانکی شده و مبلغ ۲۰ هزار ریال پرداخت کنم که در ادامه پس از ورود به درگاه، اطلاعات هویتی و مشخصات کارت را وارد و متوجه شدم مبلغ ۱۷۸میلیون و۴۰۰ هزارریال از حسابم برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و به موقع و با اشراف اطلاعاتی؛ متهم برداشت‌های غیرمجاز را درتهران شناسایی که با دستور مقام قضایی وجوه مذکور توقیف و به حساب شاکی مسترد ضمن اینکه پرونده جهت دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: چنانچه افراد پیام‌های تحت عنواند ثنا (سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی) دریافت کردند که در آن‌ها پرداخت مبلغی هرچند کم درخواست شده بود، آگاه باشند، آن پیام جعلی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در فرایند سامانه ابلاغ الکترونیک و اطلاع رسانی‌های قضایی کلیه درگاه‌های دسترسی به سامانه‌های رسمی این دستگاه صرفاً از طریق پایگاه: adliran.ir در اختیار ذی نفعان قرار می‌گیرد

انتهای پیام//ر. ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.