معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از رشد واکسیناسیون دانش آموزی جنوب غرب خوزستان تا ۵۸ درصد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ ساسان قربانی ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۵۸ درصد از جمعیت دانش‌آموزی ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تاکنون علیه کرونا واکسینه شده‌اند که ۸۳ درصد آن ها دز اول و ۵۸ درصد دیگر دز دوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

او با بیان اینکه  ۵۶ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان باید علیه کرونا واکسینه شوند از واکسیناسیون ۶۰ درصد دانش آموزان آبادان در دز دوم و انتظار برای تزریق تعداد بیشتری از آن ها در این مرحله از واکسیناسیون خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با مناسب خواندن تزریق واکسن بین دانش‌آموزان خرمشهری گفت: ۸۶ درصد دانش‌آموزان خرمشهر نیز تاکنون دُز اول واکسن و ۶۴ درصد نیز برای تزریق دُز دوم اقدام کرده‌اند.

به گفته قربانی ۸۲ درصد جمعیت دانش‌آموزان شادگان نیز از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون واکسن کرونا، دُز اول و ۴۷ درصد نیز دز دوم خود را تزریق کرده‌اند.

این مسئول در ادامه گفت: ۱۷ درصد از دانش آموزان شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان همچنان از تزریق واکسن خوددداری کرده‌اند که اقدام نکردن آنها برای تزریق واکسن، ایمنی بدنی آنها را به خطر می‌اندازد.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸ مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.