رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد از مسدود شدن جاده سروآباد مریوان پاوه به دلیل کولاک شدید خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - دیاری استواری رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد گفت : محور ارتباطی شهرستان های سروآباد، مریوان، اورامان به پاوه در محدوده گردنه ژالانه به دلیل کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

استواری با اشاره به بارش ۵۰ سانتیمتری برف در این محور گفت: بارش برف و کولاک شدید از بامداد امروز در این منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تردد را با مشکل مواجه کرده است.

او گفت: راهداران از نخستین ساعات بامداد امروز کار برف روبی مسیر را آغاز کردند و تا ساعت ۱۱ صبح تردد در این مسیر با زنجیر چرخ امکان پذیر بود اما باتوجه به کولاک شدید که دید افقی را به کمتر از ۲ متر کاهش داده بود تصمیم بر این شد که تا اطلاع ثانوی مسیر را مسدود کنیم.

 رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد گفت: راهداران مستقر در گردنه ژالانه امروز بیش از ۵۰ کیلومتر از مسیر را برف روبی کردند و بیش از ۵۰ تن نمک نیز در سطح جاده برای جلوگیری از یخ زدن مصرف شد.

استواری می گوید: از صبح امروز تاکنون بیش از ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک با همکاری پلیس راه مریوان - سنندج و راهداران رهاسازی شده است .

او گفت: از رانندگان و مسافران تقاضامندیم تا اطلاع ثانوی از تردد در این محور خودداری کنند تا در مسیر گرفتار برف و کولاک نشوند و در صورت بازگشایی مسیر اطلاع رسانی شده و حتما با زنجیرچرخ حرکت کرده و وسایل گرمایشی نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.