معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طی فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان حدود ۶ هزار کیلومتر از محور‌های شریانی کردستان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت : براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان در محور‌های دیواندره-سقز، سنندج دهگلان و سنندج کامیاران بارش برف گزارش شده است.

نوذری با اشاره به اینکه ۱۰۲ دستگاه ماشین آلات و ۱۰۹ نفر نیروی راهداری در محور‌های شیریانی استان مشغول به خدمت رسانی هستند، گفت: تاکنون یک هزار و ۶۶ تن شن و نمک در جاده‌های استان مصرف شده است.

او می گوید: تا روز جمعه بیست و چهارم دی ماه پنج هزار و ۹۸۸ کلیلومتر برف روبی و تیغه‌زنی در جاده‌های استان توسط راهداری انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه در این مدت ۲۸۳ مورد رهاسازی و کمک به افراد گرفتار در کولاک و برف در جاده‌های استان انجام شده است، گفت: ۲۱ دستگاه ماشین آلات و ۲۶ نفر از نیرو‌های راهداری هم در محور‌های غیرشریانی استان مستقر هستند.

نوذری با اشاره به اینکه راه ۱۵ روستای شهرستان دیواندره هم به دلیل بارش برف مسدود شده است،گفت: در این محور‌ها هم تاکنون ۲۵ تن شن و نمک و یک هزار و ۲۸۰ کیلومتر هم برف روبی و تیغه زنی انجام شده است.

طبق اعلام هواشناسی کردستان سامانه بارشی از دیروز وارد استان شده و فعالیت سامانه به صورت بارش برف و باران تا روز سه‌شنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.