مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: محیط بانان استان برای امدادرسانی و علوفه دهی و دانه پاشی به حیات وحش در آماده باش کامل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سعید شهند گفت: با توجه به سردی هوا، تداوم بارش برف و یخ بستن بسیاری از آبگیر‌ها و پوشیده شدن مراتع با برف، انواع حیات وحش از زیستگاه‌های مختلف استان اردبیل به دنبال غذا و علوفه به سکونتگاه‌های انسانی نزدیک می‌شوند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: محیط بانان استان اردبیل هم اکنون برای امدادرسانی و علوفه دهی و دانه پاشی به حیات وحش استان در آماده باش بوده و مناطق حفاظت شده و زیستگاه‌های حیات وحش تحت پایش ویژه یگان حفاظت محیط زیست استان قرار دارد.

شهند می‌گوید: از همشهریان و علاقه‌مندان به طبیعت درخواست می‌شود به وظیفه اخلاقی خود در حمایت از این مخلوقات زیبا، ضمن مهربانی با حیات وحش، در حفاظت از حیات وحش با محیط بانان همکاری و همیاری کنند.

او گفت: برای جلوگیری از شکار غیر مجاز و وارد شدن صدمه توسط افراد سودجو و شکارچیان متخلف به حیات وحش استان به محض مشاهده هرگونه تخلف و آسیب رسانی به حیوانات مراتب را با شماره تماس ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ به ادارات و پاسگاه‌های محیط زیست در مناطق مختلف استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.