امام جمعه شیراز گفت: تمامی دستگاه‌ها تلاش کنند تا برش استانی سند مهندسی فرهنگی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حد نوشته نماند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - آیت‌الله لطف‌الله دژکام در شورای آموزش و پرورش استان فارس گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که در جریان جنگ فرهنگی هستیم و جنگ فرهنگی درون مجموعه کشور است برخلاف جنگ سخت که در مرز رخ می‌دهد.

او گفت: اگر در جنگ سخت نیرو‌های نظامی صف اول هستند در جنگ نرم نیرو‌های فرهنگی صف اول هستند.

امام جمعه شیراز گفت: در این جنگ بیانات انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برند که به عنوان نمونه در متون آموزشی نیز می‌خواستند هر چه رنگ و بوی مقاومت داشته باشد حذف کنند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در جنگ همه جانبه خود را همسنگر شما می‌دانیم، گفت: در اجرای سند تحول آموزش و پرورش که کار زمین مانده در عرصه تربیت است، تلاش کنید، چون اکنون در فضای جنگی قرار داریم؛ آنچه مطلوب ما است حاصل نشده و باید بایستیم تا نتیجه به دست آید.

او با بیان اینکه در جنگ تعدد صدا خوب نیست، گفت: باید وحدت داشت و همه اعلام آمادگی را برای حضور در این جنگ داشته باشیم تا برش استانی سند مهندسی فرهنگی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حد نوشته نماند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه برای اجرای این سند‌ها باید همت کرد، افزود: علاقه‌مندی و پیگیری اکنون وجود دارد باید همه با هم در اجرا تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.