مقام آمریکایی:

تهدیدهای ایران علیه ترامپ را جدی می‌گیریم

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا در واکنش به ویدئوی منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری اعلام کرد که تهدیدها علیه ترامپ را جدی می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - «جاستین ویلان» سخنگوی سرویس مخفی آمریکا، در واکنش به پویانمایی منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری «آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای» برای انتقام از رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که واشنگتن تهدید‌های ایران را جدی می‌گیرد.

ویلان در مصاحبه با نشریه نیوزویک با بیان آن‌که آمریکا پس از بیش از ۲ سال از ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» همچنان به بررسی تهدید‌های ایران علیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، می‌پردازد گفت: «سرویس مخفی آمریکا تمامی تهدید‌ها علیه افراد تحت حفاظت خود را جدی می‌داند.»

البته این مقام از آن‌جایی‌که اجازه عنوان کردن برخی موارد را نداشت جزئیات درمورد فرآیند اجرا شده برای بررسی تهدیدات احتمالی را بازگو نکرد.

بنابر اعلام این مقام سرویس مخفی آمریکا این نهاد به دلیل حفاظت از امنیت افراد، درباره «ابزار‌ها و روش‌های انجام عملیات حفاظتی یا اطلاعاتی از این قبیل» صحبت نمی‎کند.

ساعاتی پس از این مصاحبه، شبکه اجتماعی توییتر یکی از حساب‌های کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب را به بهانه ترویج انتقام و خشونت مسدود و بهانه این اقدام خود را انتشار پویانمایی در حساب توییتری رهبر انقلاب برای انتقام از دونالد ترامپ اعلام کرد.

پویانمایی «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» است که به انتقام از قاتلان و آمران شهادت شهید سلیمانی می‌پردازد.

این اثر براساس لوحی که سال گذشته با همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری منتشر شده بود، ساخته شده است.

سردار شهید قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس و دیگر همراهانشان در سحرگاه ۱۳ دی ۱۳۹۸ به دستور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا در عراق ترور شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۶ دی ۱۴۰۰
عزیزی که خودش را افغانی. تعبیر میکند و برجهای دو قلو ر ا مثال میزنه. یعنی نمیدونه راست قامتان تاریخ امثال سلیمانیها. و شهریاری ها و. ،،،،،،،، قابل قیاسند
با اون برج دو قلو و طلبان و القاعد ه ؟ خیر برادر
باید. دیوانه ها یی همچون. ترامپ. و پمپئو و امثالهم باید. قصاص شوند . تا. تاریخ جهت. بی هودگی امریکایی را با شرف. ایرانیان عوض کند
Iran (Islamic Republic of)
علی آذری
۰۸:۳۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
تاریخ مصرف ترامپ باکارهای احمقانه درامریکا تمام شده آیا بحث کشتن ترامپ وعملی کردن آن ضمینه سازفشاربیشتربر ایران عزیز مانیسب برج دوقلو وحمله به افغانستان که فراموش نشده؟ترامپ حذف شدیه احمق دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۵۸ ۲۶ دی ۱۴۰۰
میخوای کلا هیچی نگیم و تشکر هم بکنیم ؟؟؟؟
ضمنا ایران افغانستان و عراق و... نیست عزیز !!!!!!!!!!!!
اگه اینطور بود تهدیدها را جدی نمیگرفتن .......
آخرین اخبار