توییتر حساب کاربری رهبر انقلاب را مسدود کرد

توییتر به بهانه انتشار پویانمایی انتقام از دونالد ترامپ، حساب کاربری منتسب به مقام معظم رهبری در این شبکه اجتماعی را مسدود کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان - شبکه اجتماعی توییتر امروز (شنبه) یکی از حساب‌های کاربری منتسب به «آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، را به بهانه ترویج انتقام و خشونت مسدود کرده است.

توییتر بهانه این اقدام خود را انتشار پویانمایی در حساب توییتری رهبر انقلاب برای انتقام از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، اعلام کرده است.

پویانمایی «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» است که به انتقام از قاتلان و آمران شهادت شهید سلیمانی می‌پردازد.

این اثر براساس لوحی که سال گذشته با همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری منتشر شده بود، ساخته شده است.

سردار شهید قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس و دیگر همراهانشان در سحرگاه ۱۳ دی ۱۳۹۸ به دستور «دونالد ترامپ» رئیس‌‌جمهور وقت آمریکا در عراق ترور شدند.

این جنایت غیرانسانی و ترور تاکنون از سوی مقامات اغلب کشور‌های جهان مورد انتقاد قرار گرفته است و برخی از سیاستمداران ترور شهید سلیمانی را مهمترین اتفاق در صد سال گذشته در خاورمیانه می‌دانند.

به تازگی نیز «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، در مصاحبه‌ای اختصاصی با KHAMENEI.IR، به نقل از رهبر انقلاب گفته بود: «قاسم سلیمانی تکثیر شد. او وقتی زنده بود ما یک سردار سلیمانی می‌شناختیم ولی با شهادت ایشان انقلابی در قلب‌های مردم به وجود آمد، راهی در دلها باز شد و در دلهای جوانان تکثیر شد.»

همچنین کشورهای غربی که معمولاً ادعای آزادی بیان دارند، در اقدامی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پست‌های مرتبط با شهید سلیمانی و به طور خاص پست‌هایی که در اینستاگرام با هشتگ Hero (قهرمان) منتشر می‌شد، را حذف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یار امام خامنه ای علیه السلام
۰۱:۱۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام

به پویش حذف اپلیکیشن های شرکت متا (فیسبوک سابق) بپیوندید ، همه‌ی ایران جمع شوید و اپلیکیشن های توییتر ، اینستاگرام ، واتس اپ و... را حذف کنیم تا این دشمنان ایران و ایرانی و دشمنان اسلام را به خاک سیاه بنشانیم و همان طور که عین الاسد را با خاک یکسان کردیم این شرکت پلید را که در هدف گذاری های خود از هم پاشوندن خانواده را بنا نهاده پوزه نجسش را به خاک بمالیم

در ادامه می خواهم بگویم صاحب شرکت متا(فیسبوک سابق) یک اسرائیلی تمام عیار است و از سود شرکت خود به این رژیم کودک کش می دهد و صاحب پیام رسان تلگرام هم یک اسرائیلی است و این دوروف که مادرش یک اسرائیلی است صاحب شرکت نیست پس بیایید با کوچ به پیام رسان های ایرانی و حذف پیام رسان های تلگرام و واتس اپ که یک بدافزار در جهان هستند یک ضربه سنگین به اسرائیل کودک کش بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۶ دی ۱۴۰۰
بیایید با حذف اکانت به حساب این نرم‌افزارهای صهیونیستی برسیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
بالاخره یه مختارمانندی پیدا میشه وانتقام خون به ناحق ریخته حاج قاسم رو ازترامپ پلید وعوامل خبیثش خواهد گرفت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۲۶ دی ۱۴۰۰
دشمنان بدونن یه سردار سلیمانی رو شهید کردن اما اشتباه کردن چون هراران سلیمانی باخط وفکر انقلابی وشهادت طلبی به وجود اومده دشمن چشم دیدن ایران قدرتمندرو نداره
درود به امنیت اوران این سرزمین
Iran (Islamic Republic of)
میم
۰۵:۵۴ ۲۶ دی ۱۴۰۰
وا!! مگه میشه!!تویتر که فیتره !!یعنی به ما میگن خوب نیست حرامه فیلترمیکنن اونوقت خودشون تویتتر دارن؟ بعداما چجوری الگو بگیریم از بزرگانمون !! محاله رهبری تویتترداشته باشن اینا دروغهای رسانه های معانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
دانشمندان جوان و باغیرت ایرانی...
رایانه وبرنامه ها و...
بومی سازی کنید.
تا ازانحصارغربی هاخارج شویم.
خداقوت
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۶ دی ۱۴۰۰
توییتر بومی سازی شما رو کی میاد عضوش بشه؟ چه جوری میخوای پیام های سیاست مداران خارجی رو توش بخونی یا پیامی برای دنیا بذاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
دست توییتر درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۶ دی ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۶ دی ۱۴۰۰
توئیتر چیه؟
برای ما مردم که فیلتره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
امریما قدرتش همینه دیگه ازش انتظار بیشترم نمیره
در همین حد که یه اکانتو بن کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
سلام.گرانی و بی کیفیتی خودرو و کالاهای اساسی و مصرفی در دولت آقای روحانی پایه گذاری شد با دادن وام و خالی کردن خزانه بانک مرکزی جهت خرید خودرو به مردم و کمک به خودروسازان بی کیفیت و همچنین تعطیلی و واگذاری چند کارخانه خودروسازی به خارجی ها که آنها نیز طبق معمول شانه خالی کرده و رفتند،تعداد کارکنان خودروسازی را دو برابر کردند ولی تولیدات خود را به نصف کاهش دادند تا با کاهش عرضه گرانی درست کنند،از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
این که خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
مگه فیلتر نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
رحمانxxfsđf
۰۰:۲۵ ۲۶ دی ۱۴۰۰
تو جایی که مردم عادی محروم هستند چه لزومی داره مسئولین صفحه داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۶ دی ۱۴۰۰
لطفا به عناوین دقت بیشتری بفرمایید!
حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران (جمهوری اسلامی ایران) ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
عنوان سپاه کی عوض شد؟!؟!؟!
از باشگاه خبرنگاران جوان بعید است!!!
(( سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ))
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۱۳ ۲۶ دی ۱۴۰۰
خود شکن آئینه شکستن خطاست.
بعد آزادی بیان و حقوق بشر چه جایگاهی پیدا می کند؟
آخرین اخبار