رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه به گستردگی آموزش‌های این دانشگاه از مناطق محروم گرفته تا مناطق برخوردار اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت : در تک تک شهرستان‌های استان دارای واحد و مرکز آموزشی هستیم که به ارائه آموزش می‌پردازند.

از سال ۱۳۹۴ در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی با مجوز وزارت علوم و دفتر گسترش وزارتخانه مجوز راه اندازی ۳۵ رشته کارشناسی ارشد را با گرایش‌های مختلف گرفتیم.

برای اینکه همه شهرستان‌های استان از این رشته‌ها بهره‌مند شوند، به شهرستان‌هایی که ظرفیت‌های لازم را داشتند، تعدادی از رشته‌ها را دادیم.

پس از اخذ مجوز راه اندازی رشته‌های دوره تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور استان، زمینه‌ای برای انجام کار‌های پژوهشی در این دانشگاه بوجود آمد که خوشبختانه در حال حاضر از این نظر در بین دانشگاه‌های پیام نور کشور جایگاه خوبی داریم.

با توجه به توانایی‌هایی که اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در حوزه پژوهش دارند، تلاش کرده ایم تا به شکل گسترده‌ای با سازمان‌های دولتی و غیردولتی و صنایع استان ارتباط بگیریم تا در قالب تفاهم نامه‌هایی پژوهش‌های مشترک داشته باشیم.

یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه سه سال است که بصورت متوالی به عنوان یک درصد دانشمند برتر دنیا معرفی می‌شود و پژوهشگران دیگر دانشگاه هم در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.