شهردار شیراز گفت: راه حل معضل ترافیک گویم، احداث کمربندی از سمت جنوب گویم و اتصال به ۵۵ متری پشت گلستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - با حضور شهردار شیراز، مدیرکل راه و شهرسازی فارس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سرپرست شرکت عمران صدرا و تعدادی از مدیران شهرداری شیراز نشستی پیرامون محور‌های انتقال ترافیک آزاد راه منطقه شمال غرب شیراز از جمله کمربندی گویم برگزار شد.

سید احسان اصنافی گفت: ترافیک سنگینی در قسمت شمال غرب شیراز بویژه در ایام تعطیل داریم که با افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان این بار ترافیکی افزایش خواهد یافت.

او گفت: آزاد راه شیراز به اصفهان مسیر را کوتاه‌تر خواهد کرد لذا استقبال خوبی از آن صورت خواهد گرفت و باید پیش از تکمیل و بهره برداری از آزاد راه با هم افزایی دستگاه‌های متولی فکری به حال ترافیک منطقه شمال غرب کرد.

شهردار شیراز گفت: تنها راه دسترسی به شیراز از سمت شمال غرب محور گویم بوده که در حال حاضر اکثر مواقع ترافیک آن اشباع است.

او با تاکید بر ساماندهی محور گویم ، گفت: احداث کمربندی گویم و اتصال شهر صدرا به آزاد راه باعث می‌شود بار ترافیکی از روی محور فعلی برداشته شود.

اصنافی پیرامون کمربندی گویم، گفت: باتوجه به اینکه ترافیک مسیر فعلی دکتر حسابی، دوکوهک و گویم در اکثر مواقع اشباع بوده، با احداث کمربندی در جنوب گویم و اتصال آن به بزرگراه ۵۵ متری پشت شهرک حافظ و سپس حسینی الهاشمی موجب تقسیم ترافیک و درنتیجه کاهش آن خواهد شد.

او با اشاره به اینکه شهرداری شیراز در حال احداث ۵۵ متری پشت شهرک حافظ است، گفت: در محور شمال غرب، شهرداری شیراز محور گویم را ساماندهی خواهد کرد و با کمک راه و شهرسازی باید کمربندی گویم را احداث کرد تا ترافیک روان و منتقل شود.

شهردار کلانشهر شیراز گفت: احداث مسیر تنگ قره پیری که در دست اقدام هست که با انتقال ترافیک صدرا به بزرگراه محلاتی و کمربندی منجر به کاهش ترافیک محور دکتر حسابی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.