مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سفر اول رئیس جمهور به خوزستان بودجه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برای این استان در نظر گرفته شد که از لحاظ عملیاتی بیش از ۶۰ درصد از مصوبات سفر اول محقق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت فولاد اکسین از نزدیک در جریان روند فعالیت و تولید این شرکت قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشستی که پس از این بازدید انجام شد، گفت: همه ما مدیون خون شهدای عزیزی هستیم که در این منطقه مقدس ریخته شده است.

میرهاشم موسوی می‌گوید: باعث افتخار است که اولین سفر استانی ام بعد از انتصاب، به استان خوزستان بوده است.

او دغدغه اش را  رسیدگی به مناطق محروم و نابرخوردار عنوان کرد و گفت: نابرخوردار جایی است که از توجه مسئولین دور بوده است، از آنجائیکه همه ما مدیون خاک خوزستان هستیم، می‌بایست بیش از پیش توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشیم.

موسوی می گوید: در خصوص فولاد اکسین توسعه و گسترش این کارخانه بایدکار  کارشناسی  صورت گیرد  چرا که این یک صنعت استراتژیک است.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی این کارخانه یکی از دستاورد‌های بعد از انقلاب اسلامی است که باید بیش از پیش توسعه یابد.

او در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی نیز گفت: تمامی شرکت‌های زیر مجموعه تامین اجتماعی باید تعهدات خودشان را در منطقه انجام دهند و اگر قصوری  وجود دارد شرکت‌ها و مدیرانی که در منطقه حضور دارند، جبران نمایند.

این مقام مسئول می‌گوید: زینبده ما نیست که ما در منطقه‌ای مانند خوزستان شاهدی شرایط حاشیه نشینی باشیم تاکید می‌کنم، مدیران اگر می‌خواهند ظرفیت‌هایی حمایتی ایجاد نمایند ما پیشتیبانی می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پس از بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان با همراهی  مدیر کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی راهی شهرستان شوش شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.