مدیر آبفای اهواز در پایان بازدید میدانی از ۴ پروژه اصلاح خط فاضلاب در سطح  اهواز گفت: هر روزه جبهه‌های کاری فاضلاب در سراسر شهر افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سعید دشتی‌زاده گفت: اصلاح خط فاضلاب خیابان شهید دستغیب در منطقه زیباشهر و نبش خیابان زرگر مرادی تا خیابان امام شرقی، که خط فاضلاب در آنجا به دلیل فرسودگی ریزش کرده بود در دستور کار قرار گرفت.

او در ادامه گفت:  همکاران نسبت به اصلاح و بازسازی خط به طول ۴۵۰ متر و با بکارگیری لوله دوجداره ۳۱۵ و ۴۰۰میلیمتر اقدام کردند تا مشکل پس‌زدگی و دفع آب‌های سطحی برطرف شود.

به گفته این مقام مسئول همچنین در بازدید‌های امروز، به پروژه فاز ۲ پاداد، بلوار سعادت، از بلوار هجرت تا خیابان امام شرقی نیز سرکشی کردیم. در اینجا، خط فاضلاب به طول ۹۰۰ متر و با استفاده از لوله ۱۰۰۰م. م اصلاح می‌شود.

دشتی‌زاده می‌گوید: پروژه اصلاح خط انتقال فاضلاب خیابان‌های بهاران منطقه باهنر به طول ۵۰۰ متر با بکارگیری لوله‌های پلی‌اتیلن دوجداره ۳۱۵ و ۴۰۰م. م یکی دیگر از پروژه‌های مهم در دست اجرا است که امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد افزایش چشمگیر ظرفیت دفع فاضلاب منطقه باشیم.

 او گفت: در  منطقه ۳۰۰ دستگاه صنایع فولاد خروجی فاضلاب دچار مشکل بود و این موضوع جمع‌آوری و دفع فاضلاب منطقه را با مشکل مواجه می‌کرد که به همین منظور، اصلاح آن با بهره‌گیری از لوله پلی‌اتیلن ۴۰۰م. م تحت فشار به طول ۲۲۰ متر در دستور کار قرار گرفت.

مدیر آبفای اهواز می‌گوید: در ۱۴۵ نقطه دیگر شهر نیز پروژه فعال داریم. خطوط انتقال، ایستگاه‌های پمپاژ و دفع فاضلاب در حال بازسازی و احداث است و آبفا به صورت شبانه‌روزی در میدان خدمت حضور دارد.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدوار هستیم با این اقدامات و تزریق منابع مالی مورد نیاز، مشکلات روز به روز کاهش پیدا کند و شاهد کمتر شدن آلام مردم در بحث دفع فاضلاب و آب‌های سطحی باشیم.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان پیش از این گفته بود پس از سفر رئیس‌جمهور به اهواز، ۲۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب لوله‌گذاری شده و ۲۵۴ کیلومتر نیز در دست اقدام است.

کرمی نژاد گفت: همچنین ۱۳۴ ایستگاه پمپاژ فاضلاب را اُورهال و ۳۰۵ الکتروپمپ نصب شد.۱۳۴ مدار تابلو برق مورد سرویس و تجهیز قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار