کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه این هفته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - زهرا عنایتی گفت: فعالیت سامانه بارشی که از دیروز در خراسان رضوی آغاز شده است تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد؛ طی این مدت احتمال آبگرفتگی و روان آب همراه با افزایش وزش باد و کاهش محسوس دما در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

به گفته او روز سه‌شنبه این هفته بارش‌ها در خراسان رضوی به صورت برف به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان همراه با کاهش دما به صورت برف رخ خواهد بود.

درگز با کمینه دمای هوای ۲ درجه سلسیوس و کلات با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد و تا روز سه‌شنبه  به ۱۰ درجه خواهد رسید.

عنایتی گفت: کمینه دمای هوا طی این مدت از چهار به یک درجه سلسیوس خواهد رسید و در نیمه شمالی افت محسوس دما را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.