شیراز میزبان سمپوزیوم کشوری روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس از برگزاری سمپوزیوم کشوری (نشست تخصصی) روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد به صورت مجازی در شیراز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سلیمان کرمی گفت: سمپوزیوم کشوری روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد با هدف آسیب‌شناسی روش‌های کنونی پیشگیری از اعتیاد، بررسی روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد (با استفاده از تجارب کشور‌های پیشرفته) و بررسی روش‌های غیرمستقیم پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود.

او گفت: این برنامه برای مشاوران و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه‌ها، کارشناسان دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد سراسر شکور اجرا خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: این نشست تخصصی با همت مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار می‌شود.

کرمی در خصوص زمان و نحوه شرکت در این نشست تخصصی بیان داشت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس https://www.digisurvey.net/answers?sid=hTvXXlkTJA-dwJjBm۳XRUw%۳D%۳D مراجعه و سپس روز یکشنبه ۲۶ دی ماه سال ۱۴۰۰ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در بستر فضای مجازی و محیط اسکای روم (skyroom) از طریق لینک https://chwebinar.saorg.ir/ch/moshaverh وارد این برنامه بشوند و پس از اتمام دوره نسبت به دریافت گواهینامه آموزشی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلی برازنده
۰۸:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر
جهت دریافت گواهی از کجا باید اقدام کنیم ؟
به دلیل اینکه زمان نشست نوشتند 10بهمن ماه گواهی داده خواهند داد
آخرین اخبار