اعضای هیات‌های مذهبی و مساجد و هنرمندان گیلانی می‌توانند آثار خود را تا پایان بهمن امسال به دبیرخانه جشنواره حبیب ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اعضای هیات‌های مذهبی و مساجد هنرمندان استان تا پایان بهمن امسال مهلت دارند برای شرکت در دومین جشنواره استانی رسانه‌ای حبیب، آثار خود را به دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها ارسال، و لینک ویدئوی خود را به سایت سازمان و یا از طریق شماره تلفن ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ به پیام رسان فضای مجازی ارسال کنند.

به گفته او، هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش کارکرد‌های فرهنگی - اجتماعی هیات‌های مذهبی و هنرمندان گیلانی و ارتقای کیفیت آثار تولیدی است.

جشنواره حبیب در ۴ محور بزرگداشت شعائر دینی، خدمات اجتماعی تشکل‌های دینی، تولید آثار در حوزه جمعیت، خانواده، مسجد و امام جماعت محله برگزار می‌شود و آثار باید در قالب مستند، فیلم کوتاه و نماهنگ به مدت حداکثر ۲۳ دقیقه تولید شود.

آثار تولید شده باید مربوط به دو سال اخیر باشد و آثاری که پارسال در جشنواره حبیب شرکت کرده اند مجاز به شرکت در این دوره نیستند، آثار بعد از ارسال تغییر داده نمی‌شوند و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

به برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف ۲ تا ۸ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا می‌شود.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.