رئیس پلیس راه استان مرکزی از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - سرهنگ محمد پورشمس رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به اینکه در پی بارش برف اکثر محور‌های مواصلاتی استان مرکزی لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند وضعیت محور‌های استان را به صورت زیر تشریح کرد.

در محور‌های منتهی به شهرستان‌های ساوه و زرندیه بارش‌ها به صورت باران بوده است.

در مابقی محور‌های مواصلاتی استان مرکزی با بارش برف مواجه بودیم، که می‌توان به محور‌های اراک - قم، خمین - الیگودرز، کنار گذر اراک، اراک - شازند، شازند- هندودر، اراک - توره، توره - زالیان، محور‌های مواصلاتی محلات، نراق، خنداب، تفرش، آشتیان و... اشاره کرد که با بارش برف نسبتا سنگین مواجه بودند.


رانندگان توجه داشته باشند که تردد در همه محور‌های اصلی استان در حال انجام است، ولی تردد در محور‌های فرعی و روستایی که با بارش برف مواجه بودند، می‌بایست با اطلاع از وضعیت راهی که قصد تردد در آن را دارند انجام شود.

به سبب بارش برف شب گذشته در استان، اغلب محور‌های مواصلاتی لغزنده هستند و از رانندگان تقاضا می‌شود ضمن رعایت سرعت مطمئنه، حتما فاصله طولی را رعایت نمایند.

با توجه به لغزندگی و مه گرفتگی کنار گذر شهر اراک، رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند و با توجه به برف گیر ولغزنده بودن جاده‌های روستایی، رانندگی در این مسیر‌ها حتما با اطلاع از وضعیت راه و به همراه داشتن زنجیر چرخ انجام شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.